Kuidas suur pere Tartus käis


Teisipäeval käisime oma SUURE perega Tartus. Visiidi eesmärk oli hambaarsti juures remondi- ja iluprotseduure teha ning minu vennale soolaleivale minna. Väljasõit sai planeeritud koolivaheajale, et siis saaksid hambaarstile ja külla tulla ka koolilapsed ning Marleenile tegime vaba päeva lasteaiast.

Tollel hommikul ärkasin varakult ning hakkasin erinevaid ampsukesi kaasa valmistama. Tean juba enda lapsi - nii kui autosse istume, siis on kõigil kõht tühi (ja tavaliselt ka mul endal).  Ja ei jõua ma ära kuulata seda nurumist tee peal, et teeme siin või seal bensukas peatuse ja võtame ühe hotdogi. Olen viimastel aastatel kavalam olnud, säästame nii raha kui ka aega, ja teinud kaasa peaaegu sada karpi erinevaid snäkke, juurvilju, võileivakraami ja käskinud kõikidel oma veepudel alati kaasa võtta. Kui ma olin kella 7-st alates vaaritanud, Marethe ja Marleeni asju pakkinud, teised pereliikmed varahommikusest jooksutrennist tagasi oodanud, siis kell 10 alustasime sõitu. Meiega liitusid veel ka mamma ja vennalaps Remi - et oleks ägedam reis. Sõit Tartusse kestis üle 2 tunni, sest olin küll kaval, et tegin ampsud kaasa, aga need ampsud olid autos taga ja selleks, et neid kätte saada, siis oli ikka peatuseid vaja.

Eelmisel ööl avastas suur preili, et ta tahab hambakaunistust, ja see oli lubatud meil endal kaasa võtta hambaarstile. Ja siis ma muudkui terve uinumise aja ning ka ärkamise aeg nuputasin, et kust me selle  küll saame, et kuhu poodidesse me seda 5 lapsega otsima läheme. Õnneks aitas meid hädast välja Tradehouse - särav ja sädelev kaunistus hambale olemas, lausa 24 tk komplektis :D

Tartus oli meil hambaarstini aega üle 2 tunni, mõtlesime, et kuidas seda sisustada.. Aga kui ise midagi kiiresti välja ei mõtle, siis paneb saatus asjad paika: pooltel lastel tekkisid kõhuhädad ning esimene vaba tund sai "sisustatud" nendega wc vahet joostes. Teise vaba tunni otsisime mängutuba, kuhu saaks pisemad saata, kuniks ise suuremate lastega ilu- ja raviprotseduuridel oleme. Leidsime lähedusest mängutoa, mille pool mu perekonda ära vallutas kolmeks tunniks (kiiresti lisandusid mängutuppa ka suuremad lapsed, kui nende hambad remonditud ja kaunistatud said). Sinna (tasuta, valveta) mängutuppa ei julgenud siseneda mitte ükski võõras laps, sest minu suure pere laste kisa ja möll ehmatas kõiki ära (ja nad on kõik väga valjuhäälsed, ausõna). Nii nad seal siis aega veetsid, kaasa võetud ampse sõid, tualeti vahet jooksid ja mind ootasid :D

Peale protseduure oli plaan kiiresti läbi minna toidupoest, et vennale külakosti viia, kuid kuna ma jäin minut maha oma suurest perest ja kaotasin nad silmist, siis olid nemad juba kadunud - kadunud Hesburgerisse. Seal nad siis istusid juba kõik reas ja oma hamburgereid sõid (mamma lubas osta :D)

Lärmakas perekond külastas onu ja onunaise uue elamise ära, ajas kõik sassi, pakkis oma kotid ja 19 aeg hakkasime tagasi kodu poole liikuma. 3 pisikest jäid magama, kuid suuremad olid üleval ning Jõgeva tanklat eemalt nähes (ta oli nii kaua julgust kogunud) sosistas üks laps: "Emme, mul on kõht tühi, lähme ostame hotdogi". Ja teine sosistas väikebussi viimasest reast lisaks: "Minul ka..".

Järgmisel korral teen kakssada karpi ampse kaasa (või siis hotdoge ja hamburgereid)


  ( Pildil on mamma valvamas kolme last)


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist